سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟
سرخط خبرها

دبیر سابق هیات فوتبال خراسان رضوی: جای اصولی باشم، استعفا می‌دهم | هرکسی که برای انتخابات کاندید شده ریسک کرده است

  • کد خبر: ۱۶۳۵۶۴
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
دبیر سابق هیات فوتبال خراسان رضوی: جای اصولی باشم، استعفا می‌دهم | هرکسی که برای انتخابات کاندید شده ریسک کرده است
دبیر سابق هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر جای اصولی باشم، استعفا می‌دهم. به دلیل اینکه نتوانستم به فوتبال خراسان رضوی خدمت کنم. اصولی در همان روز‌های نخست اعلام کرد که اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد، اما کدام برنامه اجرا شده است؟

گروه ورزش | شهرآرانیوز، جواد چرمچی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز در خصوص حواشی اخیر انتخابات هیات فوتبال خراسان رضوی عنوان کرد: به نظرم دیگر فوتبالی باقی نمانده که بخواهیم راجع به آن صحبت کنیم. هر آدمی از اوضاع و احوالی که در فوتبال استان به وجود آمده شرمش می‌آید. فوتبال خراسان رضوی در حال اغما است.

وی افزود: فوتبال خراسان رضوی یک نفر را می‌خواهد که جنازه‌های فوتبال استان را جمع کند و سر و سامانی به فوتبال دهد که باز هم نیاز به یک شخصیت فوتبالی دارد. این وضعیت به نظرم قابل دوام نیست.

دبیر سابق هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص تغییر اساسنامه هیات‌های استانی ادامه داد: منافع عده‌ای را در نظر گرفته و اساسنامه انتخابات هیات‌های استانی را تغییر دادند. اساسنامه مدیرکل را از امضا محروم کرده است. بین روسای هیات‌های شهرستانی و روسای اداره ورزش‌وجوانان شهرستان‌ها قطعا اختلاف به وجود خواهد آمد.

چرمچی تصریح کرد: شرایط بسیار اسف‌بار است، هرکسی که هم که برای این فوتبال کاندیدا شود ریسک کرده و از خودش گذشته است. در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو هیچ نماینده‌ای نداریم. در لیگ ۳ که حدود ۷۰ تیم در سراسر کشور داریم فقط دارای ۲ نماینده هستیم. در لیگ‌های جوانان و نوجوانان نیز همینگونه است.

وی اضافه کرد: هرکسی که به خودش می‌بیند که بتواند فوتبال در حال اغما را زنده کند، تاییدش کرده و کمکش می‌کنیم تا بتواند به فوتبال خراسان رضوی کمک کند، اما گویا قرار است فوتبال به دست سیاسیون بیفتد. این افراد نیز به فکر فوتبال نیستند و فقط به دنبال آنند تا پست و مقامی برای خودشان فراهم کنند و از نردبان فوتبال بالا رفته و به اهداف خود برسند.

دبیر سابق هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص احتمال تداوم ریاست احسان اصولی به عنوان در هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: اگر جای اصولی باشم، استعفا می‌دهم. به دلیل اینکه نتوانستم به فوتبال خراسان رضوی خدمت کنم. اصولی در همان روز‌های نخست اعلام کرد که اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت دارد، اما کدام برنامه اجرا شده است؟ حاصل این برنامه‌ها چه بوده است؟ احسان اصولی اگر به فکر حیثیت خودش باشد، از کاندیداتوری انتخابات هیات فوتبال کناره‌گیری می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->